Mesna ili Atkinsova dijeta

Danas kada živimo u svijetu gdje je sve više pretilih ljudi, potrebno je razmišljati o brojnim dijetama koje daju rezultate, a koje nisu štetne za naše zdravlje. Jedna od takvih je mesna ili Atkinsova dijeta koja se bazira na visokom unosu proteina i niskom unosu ugljikohidrata.

Mesna dijeta, Foto: dovgan/Shutterstok

Sama dijeta dijeli se na tri faze…

Prva faza traje 14 dana i zapravo je uvod, kada je unos ugljikohidrata limitiran na maksimalno 20 g dnevno i kada je zabranjeno sve osim sira, vrhnja i maslaca.

Druga faza ili provođenje dijete i gubitak tjelesne mase, jest period kada masa počinje opadati i kada se počne gubiti na tjelesnoj težini.

Treća faza ili održavanja tjelesne mase, je zapravo faza kada se nastoji utvrditi količina ugljikohidrata koju osoba može konzumirati, a da pritom uspije zadržati svoju tjelesnu masu. Kada se odredi optimalna količina, osobama se zna savjetovati da se zadrže na toj određenoj količini ugljikohidrata.

Kod ove dijete bitno je napomenuti da sve potrebni vitamine koje smo možda izgubili zbog izbacivanja nekih od namirnica, možemo nadoknaditi na taj način da uzimamo vitaminske tablete.

Kod ove dijete ne možemo navesti neki poseban recept već je bitno znati koje sve namirnice smijemo koristiti.

Meso možete pripremati na sve načine, što podrazumijeva prženje, kuhanje i pečenje. Dozvoljene su apsolutno sve vrste mesa što podrazumijeva sve vrste ribe i plodove mora.

Pored mesa možemo kombinirati sve vrste salata: zelena salata, paprika (svježa ili pečena), krastavci, svježe ili kiseljo zelje, cikla, salata od morskih plodova, salata od luka. Sve to možemo začiniti uljem, soli i paprom.

Od povrća dozvoljeno je konzumiranje karfiola, poriluka, zelja, patlidžana, mrkve, celera, rotkvica i gljiva. Pritom možete piti vodu, mineralnu, limun, crnu kavu, sve vrste čaja bez šećera, umjesto kojeg možete koristiti zaslađivače (naravno, samo niskokalorične).

Treba imati na umu da se prije svake odluke treba konzultirati sa liječnikom, jer možda vaš orgamizam neće jednako reagirati na sve odluke koje donesete. Prije prelaženja na novi režim prehrane, savjetujemo razgovor sa stručnom osobom.

Komentiraj